سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به نام خدا

با سلام  

شرکت سیمای شهر در این مقاله قصد دارد به معرفی دستگاه حروف ساز چلنیوم خود بپردازد

دستگاهی با توان و قابلیت های بسیار بالا

امروزه در صنعت تبلیغات و به روز شدن هر چه بیشتر این صنعت ، هنر و ظرافت جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

 

از این رو دستگاه حروف ساز چلنیوم میتواند نیازهای بسیاری از مشکل پسندان این صنعت را برآورده سازد.

دستگاه حروف ساز و دانستنی های آن

دستگاه حروف ساز به یک دستگاه شناخته‌شده در صنعت تبلیغات تبدیل شده است و امروزه بسیاری از صاحبان صنایع به استفاده از این پدیده مدرن روی آورده‌اند. اما چه چیزی تا این حد دستگاه حروف ساز را محبوب کرده است؟ آیا قیمت دستگاه چلنیوم مانعی برای خرید آن نیست؟ انواع مختلف دستگاه کدم‌اند و کدام‌یک از آنها قابل استفاده برای ما هستند؟ این چند سؤال و چندین سؤال دیگر در مورد دستگاه‌های چلنیوم مطرح می‌شود و اتفاقاً قابلیت‌های دستگاه باعث شده است که به اکثر این سؤال‌ها جواب داده شود و فرد مطرح کننده سؤال نیز قانع شود.
استفاده از تابلوهای برجسته در خیابان‌های بزرگ، سطح دیوار شرکت‌ها و سردر مغازه‌ها و فروشگاه پدیده جدیدی نیست و شاید اولین نسل تابلوها به این صورت بوده‌اند. اما با ظهور دستگاه‌های چلنیوم یک روش جدید به تولید این تابلوها وارد شده است که ضمن رعایت اصول زیبایی‌شناختی، تبلیغات را به بهترین شکل انجام می‌دهند. موارد زیادی در مورد دستگاه‌های چلنیوم مطرح می‌شود که پاسخ‌دهی به آنها خالی از لطف نیست. پس با ما همراه باشید!

چرا دستگاه حروف ساز

پرتکرارترین سؤالی که مخاطبان در مورد دستگاه حروف ساز می‌پرسند، چرایی استفاده از این دستگاه است. این دستگاه قابلیت‌های متعددی دارد و حروف چلنیوم ایجادشده توسط آن دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و این موضوع به دیده شدن و خوانایی آنها کمک می‌کند. برای مطالعه کامل در مورد قابلیت‌ها و مزایای دستگاه چلنیوم می‌توانید به پست‌های قبلی مراجعه کنید اما در کل برخی خصوصیات چشمگیر این دستگاه عبارت‌اند از:
• قابلیت ساخت حروف الفبای مختلف: این قابلیت دستگاه باعث می‌شود که امکان استفاده از آن در مناطق مختلف جغرافیایی فراهم باشد.
• ساخت تابلوهای خوانا و تأثیرگذار: حروف ایجادی توسط دستگاه چلنیوم بسیار واضح هستند و از فواصل دورتر دیده می‌شوند. در ضمن این تابلوها تحت تأثیر روز یا شب قرار نمی‌گیرند و به‌راحتی خوانده می‌شوند.

• ایجاد نوشته‌های سه‌بعدی: تفاوت بزرگ دستگاه چلنیوم با دستگاه چاپ بنر و پوسترهای تبلیغاتی، ایجاد نوشته‌های سه‌بعدی است که نمای بسیار جالبی به تابلو می‌دهند و تأثیرگذاری خوبی دارند. این خصلت باعث می‌شود که از زوایای مختلف امکان خواندن محتویات تابلو فراهم باشد.
• استفاده از نور درون حروف چلنیوم: حروف چلنیوم به صورت کانال‌های توخالی ساخته می‌شوند و این موضوع امکان استفاده از لامپ‌های LED یا چراغ‌های نئون را در آنها فراهم می‌کند. در ضمن استفاده از روپوش آکریلیکی در قسمت رویی حروف باعث دیده شدن بهتر آنها در شب می‌شود.

دستگاه حروف ساز چگونه کار می‌کند؟

دستگاه حروف ساز چلنیوم قابلیت ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی را دارد و می‌تواند از قطعات آلومینیومی؛ آکریلیک یا حتی پلاستیکی برای ساخت حروف چلنیوم استفاده کند. درواقع می‌توان گفت که هنگام انتخاب نهایی، گزینه‌های متعددی در اختیار خواهید داشت که انتخاب هرکدام از آنها تابع عوامل مختلفی است. اولین مؤلفه انتخاب دستگاه چلنیوم، تابلوهای دوطرفه هستند. این تابلوها باید از دو طرف به‌خوبی دیده شوند و حروف آنها قابل‌تفکیک باشند. در این نوع دستگاه‌ها می‌توان از رنگ‌های استاندارد یا سفارشی استفاده کرد که بستگی زیادی به محیط و طراحی اطراف آن دارد.
یکی دیگر از مواردی که انتخاب دستگاه حروف ساز چلنیوم را تحت تأثیر قرار می‌دهد، استفاده از لامپ‌ها و دیودهای رنگی درون حروف است که باعث می‌شود عمق حروف بیشتر شود. در اغلب موارد عمق این تابلوها را حدود 4 تا 6 اینچ در نظر می‌گیرند.

خم کردن ورق چلنیوم فلزی راحت‌تر از سایر ورق‌هاست و زمانی که شکل مورد نظر را به خود گرفتند، امکان باز شدن آنها کم است، اما ورق‌های پلاستیکی منعطف هستند و احتمال باز شدن یا تغییر حالت آنها وجود دارد. به‌طورکلی روند کار دستگاه چلنیوم را می‌توان به سه مرحله کلی تقسیم کرد:
• طراحی حروف چلنیوم: طراحی حروف توسط بخش دیجیتال انجام می‌شود و کاربر می‌تواند حروف الفبای مختلف را به کمک برنامه کامپیوتری راحی کند و عمق و اندازه آن را تعیین کند. درنهایت پس از گرفتن خروجی، آن‌ها را به صورت دستور به قسمت مکانیکی دستگاه می‌فرستد.
• شکل‌دهی ورق: بخش مکانیکی دستگاه حروف ساز چلنیوم مسئول خم کردن ورق و شکل‌دهی آن است. در این بخش، مطابق با طراحی داده شده به دستگاه، خم‌کاری حروف صورت می‌گیرد و شکل اولیه حروف ساخته می‌شود.
• قرار دادن لامپ LED: قرار دادن لامپ LED درون حروف و استفاده از لایه آکریلیک بر روی آن آخرین مرحله ساخت حروف چلنیوم است. لامپ‌های LED و همچنین لایه آکریلیک در رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند و انتخاب رنگ آنها با توجه به سلیقه مشتری و طراحی اطراف تابلو صورت می‌گیرد. بااین‌وجود، اکثر سازندگان ترجیح می‌دهند که از لایه آکریلیک سفیدرنگ یا شفاف استفاده کنند و از این طریق نور تابلو بهتر دیده شود.
حروف چلنیوم استاندارد
همان‌طور که عنوان شد، حروف چلنیوم کانال‌های سه‌بعدی هستند که از آلومینیوم، پلاستیک، پلیمر یا کامپوزیت ساخته می‌شوند و در برابر زنگ زدن و صدمه دیدن مقاوم هستند. ازآنجایی‌که این علائم در معرض شرایط محیطی مانند برف، باران، گردوغبار و خورشید هستند، مقاوم بودن آنها در برابر رطوبت، چربی، مواد نفتی و اسیدها ضروری است و به طول عمر بیشتر آنها می‌انجامد. در دستگاه چلنیوم، این حروف توسط یک روتر و یک برنامه کامپیوتری برش داده می‌شوند و کنترل آن توسط کامپیوتر انجام می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود که حروف چلنیوم در هر فونت، شکل و اندازه‌ای ساخته شوند.

هنگامی‌که حروف برش داده می‌شوند، توسط دستگاه چلنیوم خم می‌شوند و به شکل مورد نظر درمی‌آیند. درنهایت قسمت انتهایی حروف به هم متصل می‌شود و محصول نهایی تولید می‌شود. اگرچه بیشتر تولیدکنندگان حروف چلنیوم استفاده از لامپ LED را ترجیح می‌دهند، اما در حالت استاندارد یک لایه آکریلیکی بر روی حروف قرار می‌گیرد و جلوه‌ای رنگی به تابلو می‌دهد.


  

شرکت سیمای شهر

 

معرفی دستگاه

 

دستگاه لیزر 130-90 

این دستگاه برش لیزر مخصوص برش وحکاکی انواع مواد و متریال غیر فلزات و فلزات نرم می باشد .

ایده آل برای راه اندازی کسب و کار 

توان بالای دستگاه . دقت و عملکرد فوق العاده آن ، میتواند به شما این اطمینان را بدهد که کمبودی در این زمینه نداشته باشید

دستگاه حکاکی لیزری یکی از پرکاربردترین و همچنین پر طرفدار ترین ماشین آلات فنی و صنعتی است که طی چند سال اخیر، به خوبی جای خود را در کارگاه ها و واحدهای کوچک و بزرگ باز کرده و توانسته است بخش مهمی از بار مسئولیت تولید و آماده سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنایع را به عهده بگیرد.
از آنجا که دستگاه لیزر، برای برش کاری و حکاکی روی سطوح و یا بدنه ی یک قطعه استفاده می شود، دامنه ی کاربرد و استفاده ی بسیار وسیع و متنوعی را در بر می گیرد. به عبارت دیگر، یکی از بهترین و کارآمد ترین ماشین آلات در بسیاری از حوزه های مربوط به ماشین سازی، قطعه سازی، شکل دهی و آماده سازی و همچنین حکاکی و ایجاد نقوش سطحی، ماشین آلات برش و حکاکی لیزر می باشند.

 البته باید توجه داشت که کاربرد این دستگاه ها صرفا برای کار بر روی قطعات و سطوح فلزی نیست. به عبارت دیگر، متریال تحت عملیات این دستگاه ها ممکن است از هر جنس و در ابعاد مختلف و متفاوتی باشد. از چوب، سنگ، و شیشه گرفته تا فوم و پلاستیک می توانند برای مصارف و مقاصد گوناگون توسط دستگاه برش لیزر در معرض تغییرات لازم قرار بگیرند.
در مجموع، ثابت می شود که استفاده از دستگاه برش لیزر برای کارفرمایان و صاحبان مشاغل گوناگون، یکی از بهترین و قابل اتکا ترین گزینه ها برای پیشبرد امور مختلف ایشان باشد. به همین ترتیب، این افراد برای خرید یک دستگاه برش لیزر با قیمت مناسب ترغیب می شوند.


یکی از اصلی ترین معیارهای تعین قیمت دستگاه برش لیزر، نحوه ی پاسخگویی و همراهی فروشنده ی این دستگاه به مشتریان در هنگام بروز اشکال و نیاز به تعمیرات یا تعویض قطعات معیوب می باشد. باید در نظر داشته باشیم که هر ماشین به ویژه ماشین آلاتی که همزمان از سیستم های مکانیکی، الکترونیکی و دیجیتالی برخوردارند، دیر یا زود دچار نقص فنی و مشکل شده و در برخی موارد، این مشکل به دلیل کوتاهی و ناوارد بودن اپراتور و کاربر دستگاه نمی باشد و با وجود رعایت تمام دستورالعمل ها و علی رغم انجام بازرسی و تظارت و همچنین نظافت و بازبینی های دوره ای، باز هم ممکن است اتفاق ناخواسته ای در مورد دستگاه منجر به توقف کوتاه مدت یا بلند مدت آن شود. در این شرایط، تنها گزینه ای که می تواند ضررهای مالی و همچنین ضربه های احتمالی به اعتبار صاحب دستگاه را تا جای ممکن کاهش دهد، انجام خدمات پس از فروش و پشتیبانی سریع و کامل و دلسوزانه ی فروشنده ی دستگاه است.

در حالی که اگر دستگاه از فروشنده ای نامعتبر خریداری شده باشد، در هنگام بروز این مشکلات فنی، مجبور است آن را تا تعویض یا تعمیر قطعه معطل نگاه داشته و حتی در مورد سازندگان برون مرزی، تا ارسال قطعه ی معیوب به خارج از کشور و بازگشت آن، صبوری کند و در این وضعیت علاوه بر تاخیر در تحویل سفارشات مشتریان، باعث زیان های مالی نیز می گردد و به مرور زمان افزایش این زیان های مالی، باعث تاخیر در بازگشت سرمایه ناشی از بالا بودن 

قیمت دستگاه حکاکی لیزری کوچک

خواهد بود.


  
   مدیر وبلاگ
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 10675
کل یاداشته ها : 15


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ